Monday, March 30, 2009

pagi yang xbest

erm...pagi isnin...aku dtg kejer cm biasa...sampai2 jer on pc..bukak2 fail yg perlu tuk kejer siap2...sblm g breakfast...da settle..g breakfast cm biasa sama ngan ofice mate (raihan,ani,ain,farah,adah)....sampai kat cafe tingkat 3 biasalah...2jer tmpt kiteorg biasa breakfast..pagi 2 teringin nk mkn roti canai...order roti telur..rm1.50 jer...tibe2...fon ku berbunyi..tgk screen..ijat kol...."wei ko kat ner?"...ijat berkata.."wei aku kat atas ni lah".....nek lah ats(aku berkata)...wei..naper ko g brekfast dlu...aku da li nasi lemak ni, 15 bungkus...ko xbacer msg aku ker?(ijat berkata)...erm...tgk msg..peh dier anta 7.15am..giler bapak awal dier da bgtau..tp silap aku..aku xbacer....aku terdiam..teringat ari jumat 2 dier da janji nk belanja nasi lemak...naasi lemak special sdp katanyer...

..erm...msg2 mtk maaf pe sumer..dier suo aku li air..tea tarik 15 bungkus..dier bayar kemudian...ok ar nk tebus kesalahan..aku pn li bersama2 raihan...terkezut org wat air 2 aku mtk 6 tea tarik panas and 6tea ice...jem giler q org li air...dah lah org wat air 2 sorang plak rini...selalu 2 3 org...nasib bdn lah abg wat air 2...dugaan ko gak..huhu...raihan siap mtk maaf kat akak sblh 2 kena tunggu lama..huhu...xper2 akak 2 ckp..dlm ati saper tau.."geram aku "agaknyer!!!hehe...bayor pe sume...sampai ofice...diam jer..dieorg citer ijat ckp...nk buang jer nasi lemak 2....wargh...takut aku biler ijat marah...erm...sory ijat.very2 k..aku xtgk fon time 2.biasalah,time bersiap nk g kejer..i xsengaja k...paper pn...wat tengahari jer lah nasi lemak 2 k n thanks a lot....jgn mare aku k...

No comments:

Post a Comment