Wednesday, October 07, 2009

berbaju hijau di jamuan raya

harini.....ade jamuan raya (customer service managemant)....
diwajibkan berbaju melayu lengkap bersamping bg lelaki....
pempuan pepham lah....baju kurung and seangkatannyer...

aku berbaju hijau pucuk pisang.....*aku rase kurang selesa pakai wrne nie...cm nmpk aku gelap...mmg pn....

aku xlah glamour sgt pd harini...just biasa2 jer lah...
ckuplah nie baju raya aku...time nie lah nk melaram ngan baju raya...

next week, 19hb...
jamuan raya unit plak...unit tertentu saja....
unit aku pn ada gak termasuk senarai.....

seronok rasenyer....nie majlis xstart lg...kul 12stgh kang baru start...
perut dah rasa lapo nie...padahal breakfast dah melantak gak.....huuh....

gambo akan di upload next post yer....2pn kalo ada..hehe..

No comments:

Post a Comment