Wednesday, May 09, 2012

gian nak memasak

lately ni , bukan lately n ije lama dah buat kerja ni..asyik search resipi itu dan ini saje..samapi hayal di buatnye.dimana search resipi lebih banyak daripada buat kerja.LoL..

Suka memasak adalah hobi saya.

tetapi, duduk dirumah sewa banyak peralatan tiada.nak membeli fikir budjet.tapi saya bernekad dengan adanye duit bonus saya ni.saya nak membeli peralatan memasak yg sempurna.setakat kuali periuk sekangkang kera je kat rumah skrg ni.tak ada mood nak buat puding ke ape ke kan..wah sedap nye puding..

sekarang saya dah serach blog2 memasak untuk dijadikan panduan.di belah kanan blog saya penuh dah blog memasak kegemaran.tengok resipi macam sedap je.terus ambil dan bookmark jugak.nanti tak de kerja boleh jengahjengah.

jom memasak kengkawan..practice make perfect.

No comments:

Post a Comment