Wednesday, September 19, 2012

Gemuk sangat ke Aku????

Salam 1Malaysia semua,
raya sudah pun habis. Tp ade entry Raya-Last dlm draft.xSempat nk upload gambar lagi.Biarkan dulu lah.tengok lah nk publish ke tak.Nak upload pic harini pun camera tak bawak g ofis. Tengoklah kalau ade ada lah yerk..eleh.macam lah ada yang tggu sgt kan?haha.

sbnrnya nak cerita, smlm balik kerja tetibe kat kaki lima nk ke rumah tu ada org lelaki panggil.AWAK AWAK...ish..geli gelemen dengar.Ingat ko panggil mcm tu aku leh cair ke nk beli brg ko tu?sorry to say.aku nk aku tau lah cari nanti.
Bukan ape,aku tahu dier nk jual produk pelangsingan iaitu SDII tu kot.kot lah mcm tu.siap ade sediakan penimbang bagai.so, aku buat dek jelah..mls nak layan.
Aku tak perlu kan lg produk2 kurus BUAT MASA NI.wat masa ni lah.Tak nak lah ckp lelebih kan.Mudah2 han mantain lah hendaknya.Aminn..
Agak2 lah pun kalau nak panggil org nak jual produk nk langsing kan ala2 model konon kan.?Aku yg badan cmni pun ko nak panggil.Nak bg aku lg sekeping ke ape.??MARAH NIH!

Aku marah org ckp aku kurus kurus.dengan muke berkerut2.mcm buruk beno gitu dr muke die tu.Tak ade benda lain ke nak ckp kalau jumpe aku ni hah.?tu kan doa name nye.lg pulak aku geram yg ckp tu jenis badan..mmm..xnk ckp.pepham lah kan.nk je lempang muke dia.
Padahal wikend lepas jumpe makcik2 jiran kat kampung dr jauh dah tegur aku.AYU ke ANI?
dah berisi bdn.Ingat ani td dah ngandung. Hah!yang ni aku happy sikit.Aku bersyukur sangat.Alhamdulillah.Janji sihat.

Mmg aku sedar aku KURUS!!!..ditujukan pd org yg selalu tegur aku mcm ni kan?
lg satu aku xberkenan asal aku mkn sayur je ckp aku diet.Hey! sorry aku bukan diet lah.aku cume nk jaga kesihatan.Insha Allah.amin..mudah2an aku sihat selamanya.amin ya robal alamin..sama2 kite doa ye kawan2.

Sbnrnya, aku terasa aku dah berisi sikit drpd zaman dulu2.cm da tua beno je kan.haha.mmg pun.
mmg hari tu time puasa, time puasa ok.berat ku mencecah 48kg.haH hamik ko!..
ok lah pd aku.aku happy dengan berat aku skrg.
WAT DE HAL dengan org yg ckp2 pandagn slek tu kan?

Ok dah mls nk emo..

Itu saje!till then....

ok ni tepek 1 gambar "GEMUK"




No comments:

Post a Comment