Tuesday, October 02, 2012

Artis Curi Baju???

Hai, seminggu blog xberupdate.Blank blur..biasalah tejadi pd diri ku ini.
Ok, last weekend bestlah dpt balik kampung.Dpt MC dua hari khamis jumaat.so dapat lah pulang ke kampung lelama sikit.Moment paling best lah kalau dok berjauhan ngna family.Nikmat balik kampung.
Lebih-lebih lagi dengan menaiki bas.

Hari ini pun xde ape nk cerita.
Cume yang menjadi hit kat blog aku sekarang ni.benda ini.kenape kat blog aku??
so aku pun terpikir jugak?sape ek artis tu.aku yang tak tahu cerita pun tetibe tahu..haha.lawak ok
scroll down ye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Artis curik baju??
xde jawapan ok kat cnie.haha.

Sape gerangan artis curi baju ni?tak malu betul.
Malam tadi tengok buletin tv3, geram pulak tengok bapak kepada dua org ank seorang pengangur lagi pulak tu.curi choclate.Hadoi.Risau aku lah.Ade anak 2 org tak kerja.Bini ke tanggung.Kesian anak2.Ni Lalh lelaki aku xberkenan.

Bukan ke mencuri tu berdosa. Lagi dibuat.Hah padan lah muke kena tangkap.Baru lah sibuk2 nk tertunduk2 tutup muk ebile wartawan amik gambar tu kan.
Hahahaha..k lah.




2 comments:

  1. mybe lelaki 2 nk bg coklat kt anak die kot..ksian..kite xtau ape mslh die smpai trpksa mncuri n ape mslh die xkje,mybe kna buang kje,mybe jgk cr kje xdpt2...hu2

    ReplyDelete