Tuesday, January 15, 2013

pleaseeeeeeeeeee lah!

Hadoi..lama tak berupdate.sbnrnya tak ada cerita nak di cerita.
Entry kali ni pun bukan sbb nak cerita.
Nak luahkan ape yang aku nmpak...

Patut ke tanya kat public/media sosial lah kan like FB/Twitter dan sbgainya..

contoh: saya baru bersalin ank pertama. tp pantang dalam 20 hari je sbb malas nak hadap lelama?boleh ke?
---ini memeang soklan nk kene siku ke hape?itupun nak tanya..aku yang tak kawin lagi  apentah lagi belum bersalin lagi pun pandai pikir..
dan aku suke komen sorang tu cakap. "Macam2 lah kamu ni"..

contoh2:period saya dah delay 2minggu macam tu.adakah saya pregnant??
---b*d*h ok..pergi lah cek sendiri atau pergi sajelah jumpe doktor...gggrrrrrrrr..

ok dah..itu saje setakat hari ini..
mood tengah tak baik aje gini lah.entry pun nak marah saje.sorry uollls...

TATA...

4 comments:

  1. klu org post cam tuh, xkan ku nk layan...sj nk tarik prhatian..alahaii mls la nk ckp org2 mcmni slalu sgt expose dr sndiri mcm org nk tau sgt pe y die wt dll...huhh...mnunjukkan keBODOHan dr sndri..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih kurang gitu lah..tunjuk KESENGALAN diri sendiri..

      Delete
  2. uitt...ni blog baru aku...y lm da replace...sume list blog aku ada da remove...hu2...

    ReplyDelete