Wednesday, April 08, 2009

P H O T O L A G I

::1st Day (4hb 4)
  • xtvt pantai

    ::sebelum snorkeling kami nek boat laju dulu pusing2 pulau..da pusing pulau baru die anta ke pulau giam tuk snorkeling,bg ikan mkn n mandi-manda.

    ::time snorkeling..xbrape pandai gune google 2..xpandai care yg btol..asyik minum air yg masin jer..bhye tau nnt kena darh tinggi minum air masin byk..hehe..yeker?tipu jer lah..so pakai jap jer pas 2 buka jer...coz xpkai pn nmpk gak ikan...cantik2

    ::aku sangka kan ni gamat..mati2 ingat gamat..ade 2 siap sapu kat muke nk ilang kan parut nyer pasal..yelah org ckp kan elok..rupe2 nyer 2 timun laut da..ya allah..aku paksa kan dr gak pegang walaupun sgt geli...semata2 nk gambar nk tunjuk kat semua..tekstur timun laut nie..lembik jer cm belut 2, leh pjg bile kite tarik2,ade kuarkan lendir2...colour itam..walau aku geram campak dier xmati pn....biler pegang lelama,dier cm cengkam tgn kita..dier kuar cm duri kaktus 2..sgt geli wo....
  • banana boat

    ::baru nek bot pisang aku nk dok bhgn tgh jer...dok yg ke 3 dr dpn

::erm siap peace2 lg 2 nk nek...siap kejap lg pdn muker kena jatuhkan......p/s...tgok 2 saper pling lmbt nek 2...teka saper???huhu saper dpt teka dpt 10sen

::seronok nyer!!!best giler....laju sgt time nek boat pisang nie..rase ilang segala mslh..aku smstinyer jerit2...gelak2...siap leh lambai2 tgn ntah pada sesaper jer....
yaAllah..suker sgt lah..nk nek lg...kwn2..jom kite men lg jom...nk lg...best!

::ha...tgk 2 saper yg paling awal jatuh...huhu...cepat tgk btol2..pas ni pe belaku...tgk bwh

::ha..dapt...rasekan..best kan..dpt sedut air masin...aku rase skit giler idung, nek plak ke tekak...tuhan je tahu...geram aku kat pakcik bot 2...saper suo jatuhkan aku...erm...mmg lah aku da tahu siap2 mmg dier wajib jatuhkan kiter.....tp mmg best...giler..mule2 jatuh tenggelam sumer...nasib ader life jaket...aku timbul blik...2 lah kegunaan nyer tuk org xpandai berenang ni...kalo x..xtimbul lg lah jwbnyer..ya ALLah..jauhkan lah...tp still terkapai...aku ber3 xde org nk bwk ke tepi..terkapai kat si2...ko tgk pe da jd kat bwh nie...

::tgk 2 kami ber3 terkapai...yg dak jantan 2 tgk kan sambil gelak xnk tlg....kiteorg ni cm xleh pk da time 2...ngah skit tersedut air...da 2 plak bot pisang 2 leh langgar kiteorg plak...waduh...kesian kiteorg..padahal da pesan awal2 kat laki2 itu..tlg tarik kiteorg bile jtuh nnt..tp sampai ati..di biarkan kami...xper2...at last fatin dtg trun ngan jerit2 muke pucat mtk tlg selamtkan kami...thanks sgt fatin...very take care..baru lah laki2 itu t'sdr...giler per?geram aku...

No comments:

Post a Comment