Tuesday, April 14, 2009

patut ke x patut???

kengkawan..aku nk citer nie...tp sekadar bg pendapat jer lah..aku bkn nk menyibuk, tp aku rase pelik giler.....korang rase patut ker xptut actually??nk start maner ek?erm ok...cmnnielah..ader sepasng kekasih nie kan...nk dikatakan hari2 bergadoh...bergadoh bukan calang2...yg laki mmg lah kuat, yang si aweknyer pn nk tjuk gak dier nyer kuat..dah lah bdn nyer kurus kering...sekali kena angkat terjun bagunn 2 biler2 jer leh....hahaha....asal gadoh jer bertekak 1 blok aku rase leh dgr..asal gadoh jer bengkak2 lah mate si awek.....mak ai...gangguan tol!!!!!ni baru couple..kalo da kawen cmner?xkan nk cerai pas 2 rujuk semula byk2 kali kan?..kalau 3 kali jer leh lah...ni kalo gado seminggu lbih 2 3 kali...adus...giler aper??adakah ptut dieorg ni truskan hub nyer...aduh...aku xdpt bygkan..baru semiggu xsampai seblan kawen nnt..mampus da terlipat baper byk...kesian aku tgk kan dieorg nie...sedih...huh...nk putus syg..xptus nie lah jadinyer...gado hari2...serius..!!!ptut ke xptut dieorg ni??erm..lantak lah...yg penting aku nk share jer...aku xpnah jmper org yg cm dier nie!!!!!pelik ar....

4 comments:

  1. erm mmg pelik giler org tuh kan...
    menyakitkan mata..
    ni br betul dr mata turun ke hati...hehe
    sakit segala dibuatnye..

    ReplyDelete
  2. erm...mmg teruk kan ija..jom kite same2 campak dier terjun apartment kiter 2...da xthan lah tgk diaorg nie...yg pnting da bek semula da..jap lg perang dunia keberapa plak meletus..da phm sgt..huhu..

    ReplyDelete
  3. erm..farhana...xleh ckp kat cnie saper orgnyer....xbek..hehe..ala farhana nk taudtg umah..leh jumper face 2 face lg ngan orgnyer..da de klu 2..

    ReplyDelete