Monday, June 01, 2009

congratulation my bro

30may...my bro konvokesyen@Uitm.....
my family sume dtg KL....so.pepagi lg around kul 6am sy da bgun...tuk bersiap g shah alam..
dlm kul 7.15am sy kuar umah..g KL centrl amik komuter ke shah alam...
biler sampai sana...my bro apis da beratur tuk masuk ke dlm dewan...
mak n abah jer leh masuk dewan...sy n yg len2 just dok luar jer cm biasa...
dok kat dlm khemah...

sasaran aku semstinyer ank2 buah aku...even alya ngah tido, aku kacau2 supaya dier bgun...
biler dier buka mate jer..berkelip2 mate dier aku ade kat dpn dier...cm xcye agaknyer..ntah biler tetiber aku ade ..hehe (dlm ati dier lah kot).....

sementara tggu mak, abah n apis kuar...sempat aku membeli bunga ros segar tuk apis...
pilih colour merah...n sampul purple gelap..2 aku yg request mtak org 2 yg wat...ader ank patung sekali...cantik...dulu aku konvo xdpt cm 2...aku nk org rase...akuxdpt pn xper lah...
hehe...sdp kan ati....

biler dieorg da kuar dewan...time 2 pepham lah da pnas terik....name pn tghari kan...hehe..
tangkap2 gambo ckit2 jer...apis 2 bkan nk gambo bebyk...2pn aku yg paksa...aku ckp rugi jer...
nnt nyesal...dier ckp degree nyer konvo ader lg..erm...sabo jer lah adik aku nie!!!!
biler da agak2 ckup gambo 2.....mmg xsabo2 nk blik...

aku mtk abah anta blik....aku nek kete kak ujie..ani nek kete abah...
yang aku tahu dr Uitm nk ke umah aku jln tegak jer...kebetulan apis pn tahu gak jln..nasib..aku pn bkan ingat sgt.....

alhamdulillah sampai gak mak n abah ke umah aku kat KL nie...nmpk da tmpat aku bekerja...2 yg aku nk sbnrnyer...tp yg xbestnyer...mak aku suro pndah umah....mak aku geleng pala jer biler masuk umah aku...adik, kakak, abg ipar xsetuju tol aku leh dok umah cm 2....pepaham lah...no komen...sedih gak aku dgr dieorg ckp cm 2.....cm setinggan jer dieorg ckp...kuang2 kuang...haha...
aku nk kata pn xleh....sbb aku pn sbnrnyer xbaper caye bielr aku dok dgn umah keadaan cm 2.....ntah lah....xnk komen bebyk....aku bkn jenis cm 2 sbnrnyer....aku xleh nk adjust lah...

pepn....ok lah dieorg smpai juga.....walau pn sekejap jer...abah aku 2 risau tkut kete dier kene pancit..xder kad masuk....
lbih kurang kul 3 dieorg blik....minggu dpn kte jumper lg....see u..
rindu sgt...

No comments:

Post a Comment