Monday, June 15, 2009

kota keriangan

semalam 14/6....sgt epy..bertambah lgi 1 tmpt ku berjalan...Genting Highland....
semestinyer menjadi kenangan manis dalm hidup ku.....

bermula dgn rancang nk g seramai lbih kurang 10org.....yg menjadi just 6org jer..
yg farah n kak yati ader hal yg xboleh di elakkan...
its ok..

even, 6org jer....da ckup meriuhkan....
1st aku nekad xnk main paper pn....tkut..nk men just yg bodoh2 jer...
nek cable car pn aku rase da ckup menakutkan..

akhirnyer...setelah dipujuk rayu...aku beranikan dr gak...
mmg tkut...tp seronok...
yg pasti after men mesti seram sejuk tangan.. dah lah mmg sedia sujuk...lbih sejuk dr cameron
sgt tkut...tp best..cmner 2 ek???

thanks...ani, raihan , khairil (bf raihan), ijat and hassan...nnt kita g berjaln lg jom....
ijat..yg sgt gayat orgnyer...kelakar giler time men...skit telinga aku di wtnyer....dier punyer jerit
aku rase nk terkuar ank tekak dier...
hassan kwn ijat, even baru jumper...tp ok jer..dier sgt berani lah...
sumer benda dier nk men...tp at last.surrender...xnk men paper...rase nyawa da tercabut katenyer...ish ish dasyat...
bf raihan, pd awal sgt diam cm malu gitu...akhirnyer....bising gak...n dier sgt berani cm hassan..
aku n ani , samer jer...tp ader benda aku xmen dier men....ijat ckp, bgus ko amik keputusan xmen...skit ati ijat ckp...tkut giler!!

kul 6lbih, smpai umah...sangat epy....
gambo upload nnt yer...

No comments:

Post a Comment