Wednesday, February 09, 2011

ade harapan

yeay...arini dtg keja cm biasa..tp ade hal ckit terpaksa kuat jap...trun lif nk ke lobby td,sekali dah sampai, pintu lif terbuka, ade 2 ekor jantan ni..xsabo2 nk masuk..aku nk kuar xboleh dier nk masuk xboleh.aku terpinga2..sape patut mengalah?fyi, saya sorang je dlm lif td..uh..aku mmg nk mrah org jenis cmni..ptut dier kena bg org keluar dulu sblm dier masuk...dasar betul ar dieorg ni...xphm konsep tol bek ko nek tangga je xde org kacau kot..mmg time org nk nek aku nk trun..mmg songsang ler..adoi tp phm kot konsep, xyah kire masa..

ah lupe kan lah...nk cite..setelah sepakat cite ngan mmbr.akhirnyer dier setuju nk g bandung sekali lg..dier dah apply cuti pn..aku xapply pn lg..wah giler kentang cpt dier apply..cm dier yg plan bkn aku..haha..wat ever..yg pasti thanks syima sudi pergi lg.since brg yg dier beli aritu pn masih di dlm beg lg...

wah...so excited sgt2..moga2 pe yg dirancang berjln ngan bek..mudahan2 nnt sumenyer selamat...amin...


p/s:mcm2 di kepala nk beli

No comments:

Post a Comment