Monday, February 14, 2011

xbest betul!tipu betul

huh!!!tipah tertipu betul lah...org kata cite tu best...tp aku tgk smlm xbest pn...at last tertido....xsamapi separuh aku tgk...

cm hampeh je....sekian
erm..td dok bace blog sorang kwn ni...tp secara jujur..background ni memainkan peranan penting...
kalo background hitam tulisan kuning..mmg kena colour tu...tp sbnrnyer, membuatkan mata si pembace sakit+silau org kata...tp itu blog dier ye x..mst dier akan ckp .eh sukati lah nk colour pe..tp terpulang lah...
aku just nk share je, dr byk2 aku bace blog...sekali aku bace blog yg mcm ni, pas aku bace mst sakit sesgt mate ni...tp xtau lah kalo ade org xkisah..since aku tulis entry ni pn..aku rase silau2 lg..

so, aku mtk maaf kalo aku tegur blog sesape lah..yg x tu jgn terasa...hehe...tata

No comments:

Post a Comment