Monday, November 26, 2012

Malaysia Vs Singapore

Assalam semua...hello..
Banyak betul event kan last weekend. Semua donia semata2.. Bukan aku punye event.tp aku membz body kan ngan tengok macam2 event. SubahanaAllah..
Tapi sekadar tengok tv di rumah saje lah.Event ape yerk gitu namanya...??
lebih kurang lah event secara maya sajer...

Dengan Shout Award nya lah.ape jadah ntah.tp aku tengok lah jugak.Ni 1st time tengok lah ni. Hadoiyai artis2 kite kan.dengan artis K-pOp nye bagai.
Sudahnya mlm tu aku bermimpi makan roti canai.Oh mmg lah tak de kena mengena kan??
aku pun tak paham..hadoi.makan roti canai saje pun samapi kena mimpi dulu kot. Pagi tu terus tetibe nak breakfast roti canai. Tapi kedai terdekat semua nya mamak.Hadoi mak mmg tak layan mamak.
Alhamdulillah, pagi ni dapat dah mkn roti canai sekeping jadilah.Syukur alhamdulillah..

Malam tadi or tadi malam..mana satu betul eh???mak confuse sey!
layan bola.MakAi..aku punye lah excited ..marah2 bagai.Yang member aku pun satu.Ade ke patut bezakan M'sia dengan Man U..Sekali aku tertinggi suara.Hahaha.aku ckp jgn lah banding kan ngan Man U..mmg jauh beza lah kan.Aku tau dier tak berminat nk tgk bola mlm td kot.Tapi aku punye tv aku berkuasa nk tgk ape pun kan.Sambil-sambil layan twitter..ok follow me ya #RahayuMusa...Yang aku paling berdekah.1 tweet ni..
"Tu dia pengulas sukan kita"...ok ni mmg gua ketawa mcm nk gile lah..sbb aku pun baru je kutuk pengulas tu...mcm tak patut kengkadang dia cakap tu.ala kondem gitu..
Sudah nya mmg i tak tengok samapi habis pun!..after dah 3-0 tu..tp apepun i tetap support harimau malaya ok..Tapi mlm td apek tetibe mcm tak terror..hahaha..pada aku lah.aku bukan pakar bola pun.hanyalah penyokong wanita yg mmg tak phm sgt pasal bola..huhu..

Kejapkejap kang aku alih tv3.tengok muzikmuzik semifinal.japjap kang aku alih nt7 ke 8tv tak hingat.Tengok Next Miss Universe 2013..Last last mak yg bengong..hurm..#sukatilah mak punye tv pun..haha..

Ok, today back to routine..
kerjakerja dan kerja..tp mak suke je datang kerja hari isnin.buat masa ni lah kan.akan dtg dah ade laki hurm..tak tau lah kan..Syukur Alhamdulillah..harap2 berkekalan lah hendak nya.Aminn..Amin..Amin..
Semoga diberi kesihatan yang baik hendak nya.Amin..amin..

Ok.lah liputan pada pg ini..actually tak ade ape benda nk cerita kan.
moral of the story..mari lah kite buat kerja ye.

End..

No comments:

Post a Comment