Monday, November 26, 2012

Terharu mak tau!!

As usual..call mak..
malas nk cerita intro lah..

direct je..
Aku : mak, asal kelopak mata kanan asyik gerakgerak ni.rimas!
Mak :Nak jumpe org lah tu!
Aku: ngeee..
Mak : dah breakfast belum?
Aku : dah!makan roti canai sekeping. Mlam ritu mimpi mkn roti canai.Arini dah dapat makan.
Mak : makan jaga, minum juice atau air buah2an. biar kulit cantik..Jaga kesihatan.jgn mkn minyak2.
Aku: huhu..sentap mak ok!!!Terharu...Nak nangis sekarang jugak..

Gini lah, mcm2 nasihat mak aku kalau di akhir2 perbualan telefon tu.
ada saje amanat dia. Baik petua segala lah..Mst dier ingat kan.aku jek kekadang masuk teling kanan keluar telinga kiri..Aptb lah aku nih!.

Mak aku siap cakap, nnt nk kirim akak aku bawak kan daun sirih..Nnt mandi air daun sireh tu biar cergas sikit..alololo...i love u lah mak!!

ginilah kalau ank bujang bila dok jauh dari mak pak nya ok!touching...sekian

No comments:

Post a Comment