Tuesday, September 01, 2009

aku yang sgt excited

hehe... per yg excited tu kan?
2lah nk citer nie....

tentang persiapan raya lah..
yahooooo.....sume dah beres...
baju, kasut, tiket blik kmpg, n tiket blik cnie blik...huhu....kuih raye pn aku dah order...yeh!!sume dah setle..
tinggal nk beli buah tgn jer tuk family..ank buah n len2..
perkara wajib bg aku, blik mst ada sumthing nk kena bg tiap sorang..
ank buah baju dah tentu sorang 1, adik aku yg apisz tu dah tentu baju 2 pasang, adik aku yg bogsu nie plak nk belikan kasut xnk, demand plak nk jam....huh...aku sdr pn xpakai jam..(hehe..aku cm xbaper minat jam actually..insyaallah 1day nnt)
mak aku xpk lg nk li per..handbag dah bg dah..pe ek??suprise!!!
nie sumer2 nie akan ku beli this saturday..coz ade sogo card murah lah ckit...
aku nk li sumthing tuk aku sdr gak..hehe...pe tu?adalah......

nk citer pasal smlm nie..
semalm pas blik dr ot..around kul 4pm..trus jer g midvalley..
tu pn sbb nk btol kan fon..sementara tggu 2jam tu per lg..round lah 1 mid tu, tak puas mid the garden plak..huh..almaklumlah dah 1 bgunan tu..
pas 1 kedai 1 kedai lg aku masuk, booked tuk berbuka gak..
heh..nk cr kasut sbnrnyer...pas 1, 1 lg aku try...erm....sgt confuse nk yg maner...
at last pilihan pertama gak aku amik...setelah dipersetujui oleh ani, yg jd pengkritik aku...
huuh...kaki sgt penat nk tertanggal rase...

last, biler dah amik fon...aku decide nk dok diam2 kat kedai mkn tuk berbuka..lgpn tinggal baper minit jer..smlm buka kat chicken rice shop...
sgt2 kenyang...tp aku berusaha habiskan gak..kebiasaan aku mkn mst tinggal kan ckit..ntah paper..

around kul 9pm...sampai umah..

::yg penting sgt puas ati..n sgt letih.

No comments:

Post a Comment