Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya

Harini...selepas sebulan kiter berpuasa, menahan lapar dan dahaga..
tibelah hari yg dinnt2 kan oleh sume umat islam...

Hari raya Aidilfitri...

sememangnyer aku mmg org yg sgt bz bile tibenyer syawal..
haha...poyo...cm aku jer yg bz...mksd aku kat umah nie...tau..

kebiasaan keluarga kami, msak masakan raya dilakukan selepas berbuka...
so, aku sibuk memasak..
membantu mak didapur tulah tugasan aku...

aku sibuk memasak, ani n adik aku sempat dr tuk wat kuih...resipi yg 1st time di buat...
conflake choc....ok lah...ramai perminat gak...cume aku jer yg xrase lg...

menu hari raya kami..
1- ketupat ( wajib)
2- ayam msk kicap
3- rendang daging
4- serunding daging
5- lodeh

2jer lah...ni pn dah dkt 10 kali aku mkn...pergh.....mmg lazat...haha
mmg aku rindu msakan nie...
almaklumlah raya thun lpas xmerasai nikmat ketupat nie....sedih

may b mlm nie, kami sekeluarga komvoi beramai2 tuk pulang ke kmpg atuk...
doakan kami sume smpai dgn selmat...amin..

beraya ke rumah kwn2 lama...xtentu lg bile...
nk sgt beraya nie...
kwn2 jom!!!!

oklah setakat tu jer lah...
p/s:kepada semua kwn2 selamat hari raya maaf zahir &batin, 0-0 ya

1 comment:

  1. selamat hari raya cik ayue...
    maaf zahir batin..
    ieja da start keje da..
    waaaaaaa...

    ReplyDelete